Is 100mb internet op je mobieltje voldoende?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan natuurlijk wat jij allemaal van plan bent te doen met je mobieltje waar je internet voor nodig hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral HD-films downloaden uit nieuwsgroepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, het is weer 16u

Het beste antwoord

Hoeveel datalimiet je nodig hebt, is volledig afhankelijk van je plannen met het internet.Wanneer je gebruik maakt van internet is dit voor intensieve taken of meer voor het bekijken van mail, onderhouden van sociale contacten en het sturen van mail. Als je het op de laatste manier gebruikt zul je nooit in de buurt komen van 3 Gb data verbruik laat staan 10 Gb. Wanneer je echter wel vaker gestreamde content of grote bestanden download zul je wel aan deze limieten komen.
Omdat er veel verschillende providers, abonnementen en mogelijkheden zijn, is het soms onduidelijk welk abonnement met welke limiet je nodig hebt. De kosten voor internet moeten natuurlijk niet onnodig hoog zijn, daarom is het handig van te voren te weten welke limiet je nodig hebt en welk abonnement je dus het beste kunt nemen.
Elke provider hanteert een andere limiet, elk abonnement heeft andere kosten.
Dit is een schatting hoeveel mb iets kost:
1 uur instant messaging 0,25 - 1 Mb
1 uur surfen op het internet 1,5 - 25 Mb
Downloaden van 100 e-mails (zonder bijlage) 1 - 10 Mb
Downloaden van 1 foto 0,05 - 2 Mb
Downloaden van 1 MP3 3 - 8 Mb
Downloaden van 1 film trailer 7 - 50 Mb
Download van 1 film 700 - 1500 Mb
1 uur video streaming 250 - 500 Mb
1 uur audio streaming 50 - 150 Mb

Tegenwoordig kun je ook bij veel providers voor een relatief klein maandbedrag kiezen voor onbeperkt internet. Op deze manier zit je altijd veilig en hoef je je geen zorgen te maken over je maximale limiet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je voorbeelden van ongelimiteerd internet op je mobiel? Dus zonder vertraging na overschrijding?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeer uitgebreid hartelijk dank