Moet ik een Puc-Code hebben om de simkaart van Samsung star naar Nokia c3 te verwisselen?

Ik heb nu een Samsung Star. Nu wil ik een andere telefoon gaan kopen namelijk de Nokia c3, maar ik krijg het puc-code niet meer te vinden. Heb je er wel een Puc-Code voor nodig? Zo ja?! Hoe zou ik die op kunnen vragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De puk code heb je alleen maar nodig als je drie keer achter elkaar de verkeerde toegangscode hebt ingevuld
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee geen puk-code nodig. Hooguit je eigen ingestelde toegangs-code. Telefoon moet wel simlock vrij zijn of van de zelfde simlock provider.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Puc-code kan je opvragen bij de helpdesk van je provider.
Je puc code staat op het pakje waar ook je simkaart in zat. Je kan het ook bij help vinden.

Toegevoegd na 3 minuten:
In ieder geval bij hollandsnieuwe en kpn. Foto:

Toegevoegd na 4 minuten:
De onderste vage letters was de puk code