hoe krijg ik market terug op mijn galaxy s2?

zonder iets te doen in mijn market van mijn galaxy s2 af. hoe krijg ik die weer terug hij is geheel van de telefoon af. ben terug naar kpn gegaan maar wisten blijkbaar ook niet hoe dat kan. hij staat ook niet mee onder applicatie beheer??
wie weet raad hoe ik hem weer op mij telefoon kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Google heeft Android Market (vandaag) omgedoopt tot de Google Play Store.
Als het goed is vind je Play Store in je Apps. overzicht.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

volg onderstaande link

daarin staat precies vermeld hoe je de market apk file kan downloaden en installeren.

sucses