Wat betekent het in dit geval als je onbeperkt mobiel internet hebt?

Ik vind dit wel een mooie aanbieding (https://www.studentmobiel.nl/shop/acties/95/221/t-mobile-smart-plus-2-jaar/8596/samsung-i9100-galaxy-s2/1331/170?) Abonnement smart plus 170. Er staat dan onbeperkt internet met als specificatie 250 mb (geen extra kosten). Ga je dan over het limiet heen, dan wordt de snelheid verlaagd. Is die snelheid dan alleen verlaagd, of betaal je dan ook het internet per MB omdat je dan buiten de bundel valt. (in dat geval vind ik het onbeperkt internet misleidend!). Is daarnaast die snelheid ook laag, of is dat nog wel een redelijke snelheid? Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op! T-mobile gaat binnenkort zijn tarieven fors verhogen. Tegen een beetje extra snelheid. Google maar eens daar op.. Was een persbericht.

Antwoorden (1)

misschien heb je wat aan deze bron.
64kbps is niet erg snel volgens mij

Toegevoegd na 2 minuten:
nog gevonden op tweakers

Bij het 'middelabonnement' Smart Plus heeft het mobiele internet een maximumsnelheid van 3,6Mbps down en 384Kbps up. Wanneer het tegoed dat binnen de bundel valt wordt opgemaakt, gaat de snelheid terug naar 64/64Kbps. De bundel is bij goedkopere abonnementen 250MB en loopt op tot 1GB. Omdat de klant niet hoeft bij te betalen bij overschrijding, noemt T-Mobile het internet 'onbeperkt' in zijn marketinguitingen.