stel ik koop een blackberry kan je dan alleen het toestel kopen of moet dat via abbo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Uiteraard kan je in de winkel die gewoon aanschaffen
Dan is ie zoals ze dat noemen sim-lock vrij
Je kan dan elke provider kiezen die je wilt
Maar het is een afweging om te kijken dat als je m met een abbo koopt dat niet voordeliger voor je is
Echter je zit dan wel vast aan een abbo voor langere tijd meestal minimaal 2 jaar
Heel goed kijken wat je in die tijd moet betalen het komt er bij de meeste op neer dat je die telefoon omgerekend in je abbo gewoon zelf betaald
Maar je kan m dus sim-lockvrij in de winkel gewoon aanschaffen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar is bij kijkshop die winkels staan ze voor prepaid en abbo