werkt internet op mijn mobiel ook in het buitenland?

ik ga naar oostenrijk op vakantie en heb een abonnement met internet, als ik nu in het buitenland ben krijg ik dan extra hoge kosten? kan ik ook mijn internetverbinding uitzetten want zit niet te wachten op een hoge telefoon rekening

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

ja, kijk maar es in het archief van deze site.. er staat genoeg informatie.. of je gaat binnenkort ff naar je telefoonzaak en laat ze ff uitleggen hoe je het uit moet zetten.. wanneer je in O’rijk via je provider op het internet gaat is weggegooid geld.. de meeste hotels hebben wel een wifi netwerk welke je kan gebruiken aldaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Right... En iedereen die op vakantie naar Oostenrijk gaat, doet dat alleen in hotels? Oostenrijk heeft geen campings? Je mag daar zelfs vrij camperen. Nog nooit wifi in de bosjes in Oostenrijk gezien, hoor! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke oke mmm, jij zoekt dan ff een plaats op waar wifi aangeboden wordt, kom je ook een keer uit de bosjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
De laatste keer dat ik in Wenen en omgeving was moest ik betalen als ik wou internetten met mijn abonnement. Ik heb een iPhone en je kunt een instelling, genaamd 'data roaming' uitschakelen wil je dat je internet volledig wordt uitgeschakeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag!, hoop een goed antwoord te geven: * ieder toestel heeft een optie "roaming" (ZET DIT UIT VOOR DATA) want dan kost je vakantie ineens 2 keer zo veel. Bij diverse Fastfoodketens ( ik spreek uit ervaring in meerdere landen) Restaurants, etc. hebben vaak een GRATIS WiFi toegangspunt. Internet in het buitenland is bij de ene provider véél duurder dan de andere en er zijn ook altijd voorkeursnetwerken of sommige providers (ga geen reclame maken) bieden de mogelijkheid om een buitenland bundel te nemen waardoor je niet (zoals mijn collega) met een rekening van € 2300 thuiskomt en dan is je vakantie pret er vrij snel af.... Fijne vakantie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk het wel behalve als je wifi hebt