ik werd net gebeld door een telefoonnummer dat begint met+10 44 en dan nog 6 cijfers. Waarvan is dit nr. afkomstig?

zie bovenstaande vraag..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
3.2K

Antwoorden (4)

+1 044 moet de USA zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Klopt - maar ik dacht dat er na die +1 nooit een 0 zou kunnen komen.
44 is het nummer van Groot-Brittannië.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee GB is 0044
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, dan zou die +10 er nooit voor staan
hier een site waar je het op kan zoeken door het nummer in te vullen, maar +10 geeft geen resultaat. wel +1 Canada en America.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Regd. & Head Office : Phone 1 044-25240393/25240559 No. 163/1 ...