Wat is een herlaadkaart en hoe werkt het?

Ik ga straks in Belgie studeren en heb daarvoor een prepaid kaartje gekocht. Nu zie ik dat het een herlaadkaart is waar een sms bundel bij zit. Is er een verschil met het nederlandse prepaid waar ik goed op moet letten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (1)

Hallo ik ben een Belgje en ik werk normaal ook met herlaadkaarten, ik ken het systeem van in Nederland niet maar ik werk altijd met herlaadkaarten, dan koop je er een in een supermarkt ofzo en dan moet je zo de instructies volgen en je persoonlijke code invullen.
Hopelijk volstaat mijn antwoord?
Groetjes :)