Bestaat er een website of programma die mobile nummers aanmaakt?

Ik ben op zoek naar een website of programma waarmee je telefoonnummers kan genereren of telefoonnummers kan gebruiken, en de sms inbox kan gebruiken.

Aangezien ik bezig ben met een SMS systeem, wil ik SMSjes versturen naar verschillende telefoonnummers. Een website of programma met vrij bruikbare telefoonnummers waarbij je de inbox kan checken zou daarbij goed van pas komen. Ik zoek dus een soort YopMail.com maar dan voor mobile telefoonnummers.

Weet iemand of zo'n programma of website bestaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Legaal is bestaat dat nog niet, wil je dat maken moet je die 06-Nummers opkopen.

En het versturen van SMSjes is ook niet helemaal gratis.