hoe moet ik muziek verwijderen?

ik heb een iphone 4 met ios 7. laatst met de 12 dagen app van itunes kon je gratis een een of andere cd van Caro Emerald gratis downloaden, maar daar heb ik achteraf spijt van want ik kan hem niet meer uit mijn bibliotheek verwijderen. het probleem is namelijk wanneer ik hem naar links veeg en op verwijder klik, hij hem wel verwijderd, maar er dan een wolkje met een een pijltje naar beneden komt te staan. maar ik wil hem definitief uit mn muziekbibliotheek. HOE MOET DIT!!!

B.v.d.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Sluit je Iphone 4 aan en volg de stappen uit op deze website:

http://support.apple.com/kb/ht4915?viewlocale=nl_NL

Hoop dat dit antwoord je geholpen heeft.