Kan ik sms-jes van m'n mobiel op mijn laptop zetten?

Mijn dochter is 10 weken backpacken in Azie. Ze zet hiervan verslagen op internet. Maar als moeder zijnde heb ik ook heel veel sms-verkeer met haar. Het lijkt me zo leuk voor later om alles uit te printen en te bundelen, maar dan mogen natuurlijk de sms-jes niet ontbreken. Vooral omdat ze in het begin heel veel heimwee had en ze hiervan in de verslagen op internet niet veel van liet merken.
Kan ik deze sms-jes op de een of andere manier van mijn Nokia 6300 overzetten op mijn laptop? Ik heb wel zo'n snoertje om de foto's over te zetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
3.8K
sterredag
13 jaar geleden
Wat voor telefoon heb je? Dat kan er ook wel mee te maken hebben.
sterredag
13 jaar geleden
laat maar staat erin lol

Het beste antwoord

Dit zou moeten kunnen met de Nokia Ovi PC suite

http://www.nokia.nl/support/software/nokia-pc-suite/download?#116

Hier kun je jouw model selecteren en het programmatje downloaden en installeren.

Je moet dan wel je nokia met de bijgeleverde kabel (of een gelijksoortige) aan je pc aansluiten.

Hier kun je dan de gebruiksaanwijzing downloaden

http://www.nokia.nl/support/software/nokia-pc-suite/how-to/user-guides

Je kan er in ieder geval een backup mee maken.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als digibeet gaat dit me boven de pet, maar gelukkig komt mijn zoon binnenkort. Hartelijk dank voor je antwoord.
sterredag
13 jaar geleden
makkelijker gezegd, daar staat een programma die kan je downloaden en installeren op je pc, dat samen met het snoertje van je telefoon en de pc met elkaar verbinden. Hoe het programmatje werkt, dat weet ik ook niet, maar ik kan je wel de tip meegeven, je leert het best door dingen uit te proberen en goed te lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klopt helemaal dat dit kan met Nokia Ovi Suite. Dit programma bewaart de berichten van de telefoon op je PC/Mac. Als je erachter komt waar dit programma ze opslaat (dat kan je zoon vast wel vinden), dan heb je zo alle smsjes te pakken!

Andere antwoorden (2)

Welke provider heb je? Want ik weet wel dat Hi een online bewaarbox heeft waar je je smsjes kunt bewaren op internet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb KPN. Nog even als aanvulling: ik ben een echte digibeet, dus weet niet zo goed waar ik alles zoeken moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HI is toch van KPN?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt, Hi is van KPN. Alleen weet ik niet of je ook een bewaarbox hebt bij KPN...
Je laptop heeft wellicht een ingebouwde bluetooth receiver, en anders zou je een bluetooth stick kunnen aanschaffen (die dingen kosten niks); dan kan je je berichten naar je laptop doorsturen via bluetooth.
Gratis en handig.