Hoe kan je controleren of je Nokia lumia 800 accu problemen heb?

Mijn moeder heeft de nokia lumia 800 en hij doet soms raar, niet aan willen gaan en snel leeg zijn. Ik las op internet dat er accu problemen zijn met deze mobiel. Weet iemand hoe je dat kan controleren in je mobiel of die daar last van heeft? En hoe moet ik daar dan komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Op veel smartphones staan programma's die tig keer per dag controleren op updates enzovoorts. Die apps slurpen je batterij (en je downloadtegoed) binnen een dag leeg.
Daarnaast zijn bluetooth en gps bij veel mobieltjes stroomslurpers.
Veel spelen met je nieuwe speeltje: reken op een uurtje of zes hooguit.

Toegevoegd na 51 seconden:
Alle uitzetten wat je uit kunt zetten, opladen en stilletjes op de kast leggen. Goeie kans dat de batterij het een week volhoudt...