Hoeveel korting kan ik krijgen bij Hi als ik mijn 2 jarige abbonnement verleng?

Ik heb nu een 2-jarige abonnement bij Hi. In augustus loopt mijn abbo af en ik wil hem dan graag verlengen, dan kan al in april als het goed is. Dan ben ik ook van plan gelijk een nieuwe mobiel erbij te nemen want de mijne ben ik nu echt zat haha.

Om die reden ben ik nu ook alvast een beetje aan het rondkijken, alleen ik kan nergens vinden hoeveel korting je eigenlijk krijgt als je je abbo verlengt?

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

2 a 3 maanden voor het aflopen van je abonnement, kun je verlengen en ook dan pas een persoonlijk aanbod krijgen met een eventuele korting. Als je naar de winkel gaat van Hi, zijn ze ook vaker bereidwillig een korting te geven.

Echter... Waarom zou je bij Hi willen blijven? Sinds vorig jaar hebben ze toestel lease ingevoerd. Je betaald per saldo bij een nieuw toestel hetzelfde als voorheen, alleen mag je het toestel niet houden; het word dus niet jouw eigendom. Ik heb zelf de overstap gemaakt van Hi naar T-mobile omdat ik niet bereid ben om te betalen aan een toestel dat niet van mij word.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de site stond 4 maanden van tevoren, en dat wis ik niet :O Ik heb nu 1gb aan data en sms ook nog wel redelijk. Kun je me misschien een abbo bij t-mobile aanraden dan ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou ook kunnen. Ligt een beetje aan het abonnement type. Tot een jaar of 4 geleden, kon ik 3 maand van te voren verlengen, de laatste keer was het 2 maanden. En ik denk niet dat ik je qua abonnement type bij T-mobile kan aanraden, omdat ik ook een eigen bedrijf heb en uiteindelijk heb gekozen voor een zakelijk abonnement van T-mobile, omdat ik daarbij voordelige uit was (Voor de nieuwe Samsung galaxy S3) dan bij het particuliere abonnement. En voor 1 gb zou ik kijken; wat is je daadwerkelijke verbruik. Dit kun je bij Hi zien onder mijn Hi van de laatste maand of door een app te hebben als Droidstats die ook het gemiddelde verbruik bijhoud.