ik wil graag mijn vriend bellen maar die is verhuisd naar noorwegen. Stel ik bel hem via mijn vodafone abonnement worden de kosten dan apart berekend?

en krijg je dan daarvoor ook hogere kosten of worden de kosten aan het eind van de maand van je bundel afgetrokken? ik heb een vodafone bel+sms+web 150 abonnement.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Viber kun je ook gebruiken. Als jij en je vriend dit installeren op je gsm, en da vanaf een wifi netwerk gaan bellen, kost het niets!
Viber is een applicatie die je gratis kan installeren (of je moet een iphone hebben, wellicht kost het dan wel geld).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mobiel bellen naar het buitenland is gewoon erg duur. Je kan beter via skype op je pc of mobiel met elkaar bellen. Bellen met skype is goedkoper, maar met elkaar "skypen" is zelfs gratis!

Het beste antwoord

Ja dat kost extra geld.
Skype is gratis en kan op veel smartphones geïnstalleerd worden. Ook kan het op iedere pc geïnstalleerd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
a ow ik heb hem een smsje verstuurd :/ hoeveel extra gaat het kosten?
Kimath
12 jaar geleden
Skype is ideaal +