weet iemand waar ik apps voor nokis c3 kan downloaden??

Ik heb een nokia c3 en ik wil graag wete of je nog meer apps kan downloaden inplaats van in de ovi winkel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kunt alleen apps uit de ovistore halen, ik heb ook de c3. Er is overigens niet heel veel keus, veeel minder dan in de AppStore. Nokia wil van de ovistore af en heeft bij de nieuwe Nokia lumia als het goed is 'mango's' erop gezet. Dit is al een stuk uitgebreider dan de ovistore!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

whatsapp misschien?
een soort van sms'en met je contacten die ook whatsapp hebben. maar dan gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
??