weet er iemand een werkende complete code om mijn s5230 star te unlocken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Unlocken?! Leg uit aub!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
unlocken of simlock vrij maken is dat je een andere sim kan gaan gebruiken dat kan meestal pas nadat je hem een jaar in huis hebt

Antwoorden (1)

Als je je simlock wil verwijderen dan zou ik dat doen via je provider. Mocht je dat niet willen doen dan kun je dat eventueel ook doen bij bedrijven die telefoons kunnen unlocken.
Het vervelende is dat als je het niet goed doet dat dan je telefoon blokkeert.

Mocht je het willen doen via je provider let dan goed op de voorwaarden.
Bij prepaid is het vaak zo dat als je toestel minder dan een jaar oud is je een aantal euro`s moet betalen.