kan iemand mij helpen , wanneer ik mijn oordopjes in mijn blackberry 8520 stop komt het geluid niet via de oortjes maar speelt het hardop af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

bij het afspeelscherm op menu klikken. Dan naar headseat activeren. Suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik geprobeerd maar ik zie nergens 'headseat activeren' staan
Het kan zijn dat er stof in je audio plugje zit. Kijk goed of er niets inzit en probeer het met een andere headset eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaaahet is gelukt Modriouch heel erg bedankt !!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen dank. Gebeurde ook altijd bij mij :p
Dit had ik ook met mijn Blackberry. Er zat vuil in, dus ik stopte er een wattenstaafje in en draaide daar een beetje mee. Na de eerste keer lukte het niet, de tweede keer wel.

Gewoon een wattenstaafje erin.