Ik kan mijn browser niet openen om op internet te gaan op mijn blackberry curve als ik er op klik gebeurd er niks Ik kan wel op fb enzo help mij aub?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Batterij er al uitgehaald en weer ingestopt? Helpt bij heel veel bb problemen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik als ik op contactenlijst klik, er gebeurt gewoon niks wat ik ook doe ik heb alles al geprobeerd, ik heb ook een curve 8520. Ik ga denk ik maar eens naar de winkel waar ik hem gekocht heb, kan jij misschien ook doen tenzij je hem op internet gekocht heb..