Als ik een mobiel koop met een hollands nieuwe abonnement , heb ik dan overal in Nederland een goede verbinding?

Toegevoegd na 6 minuten:
Sorry, ik bedoelde: Als ik een mobiel koop met een hollands nieuwe abonnement , heb ik dan overal in Nederland goed bereik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Kpn en vodafone hebben een groot dekkingsbereik in nederland! Hierbij horen dan ook de providers die gebruik maken van kpn of vodafone netwerk. (Sizz, hi etc.) T-mobile heeft bereik problemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja. Het gaat altijd via je abbonnoment.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan waar je je bevind in Nederland, de meeste providers garanderen geen 100% dekking, geen enkele provider zou dat tenminste kunnen garanderen. Je zou kunnen kijken op de website of er een kaart staat van Nederland, waar je op kan zien waar de ontvangs het best/slechtst is, ik weet dat Vodafone dit wel heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, zeer zeker niet! Sommige providers hebben echt bagger bereik. Zelfs in stedelijke gebieden! Informeer even bij de personen op plekken waar je vaak komt wat voor abonnement zij hebben. Dan ontdek je meteen welke netwerken s*** zijn!