Mijn Blackberry appWorld doet het niet! Zie beschrijving.

Ik heb een 2e hands Blackberry curve 8520. Als ik de Blackberry AppWorld wil openen zegt ie:
The data service is not operational
Hoe moet ik op mijn Bb AppWorld komen????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Is je blackberry wel geregistreerd op een server?
Kan je wel gewoon gebruik maken van BBM?

Zoja dan weet ik het niet.

Zonee dan moet je je blackberry registeren.
Je moet daarvoor wel internet hebben op je simkaart en niet gebruik maken van wi-fi anders lukt het niet.

Ga naar menu » installatie » e-mail installeren
En typ je je e-mail en wachtwoord.
Even wachten.

En dan is je blackberry geregistreerd.
Je krijgt 2 berichtjes.
1 met blackberry handel is ingesteld
De andere met je ontvangt vanaf nu e-mails op je blackberry.

En dan kan je gebruik maken van BBM , BB appworld en apps.
Om BB appworld te gebruik moet je ook nog een account aanmaken.
Als je het opent zie je registeren staan.

Ps:
Je moet 3g gebruiken oftewel internet van je provider en niet wi-fi!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit betekent dat je geen BIS (Blackberry Internet Service) hebt of je moet je toestel nog registreren.