Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb gister een Htc mobiel gevonden op straat, wat nu?

Ik kreeg hem niet aan om een nummer op te zoeken om te bellen van hee ik heb je telefoon! Thuis aangekomen bleek er geen batterij in te zitten. Hier hebben we alleen iphones dus batterij uitwisselen kan niet. De simkaart is al geblokkeerd denk ik, want hij geeft geen signaal aan terwijl mijn telefoon 100% zeker simlock vrij is. Op de geheugenkaart staan wel fotos maar ik herken niks/niemand. Na een beetje googlen ben ik erachter dat het een Htc willdfire is. Vriendn van mij hebben een desire, past die batterij? Iemand nog meer tips om de eigenaar te achterhalen? Ik wil m niet naar de politie brengen want die doen er toch niks mee....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Ten eerste top politie doet niks

Probeer de batterij van de desire is. Hoop dan ook nog voor je dat er geen wachtwoord op zit.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kan ook de vliegtuig stand aan zetten als je weet hoe dat moet alle wachtwoorden zijn dan vaak weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Past de batterij van een desire? Want ik heb vanavond wel afgesproken met een persoon met de desire, maar ik vind het niet relaxed om die telefoon voor niks mee te nemen! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet niet zeker hoop het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou heb na gekeken en nee helaas past dit niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke jammer maar helaas!' in iedergeval hartstikke bedankt voor je moeite!
De politie doet er toch niets mee? Natuurlijk wel.
Maar als je liever zelf op onderzoek uitgaat zou je de provider [t-mobile] kunnen bellen. Die weten op wiens naam de sim kaart staat. Zij zullen jou de naam niet geven maar zijn waarschijnlijk wel bereid om jouw gegevens aan de eigenaar door te geven.
Hou er rekening mee dat de telefoon gestolen is, en waarschijnlijk door een [redelijk] ervaren dief.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ervaring is dat de politie niet zoveel moeite doet. In dit geval (geen batterij en werkende simkaart) laten ze dit naar mijn ervaring gewoon links liggen! Maar bedankt zal eens langs tmobile gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrij weinig tot niks hahahaha hier heeft de politie geen mankracht voor!
Je kunt naar een telefoonwinkel gaan, of een "reparatieshop", zoalsl bijv. Belcompany, Phonehouse enz. Zij hebben meestal wel de batterij die erin moet. Al willen ze maar 5 of 10 minuten tijd voor je maken; dat zal ruim voldoende zijn om enkele telefoonnummers uit het geheugen te noteren (als die erin staan). Kijk ook even of er bij de contacten een ICE staat (In Case of Emergency). Dat is meestal een belangrijke persoon voor de eigenaar. Succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Ik ga morgen de stad in mocht de batterij van de desire niet passen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iAnswer dankjewel en Gns graag gedaan! :)
ik vond een aantal jaren terug ook een mobieltje op straat.
ik heb mijn vondst doorgegeven aan de politie, maar de mobiel zelf in bewaring gehouden.
na verloop van een jaar mocht ik mij eigenaar noemen, en heb het ding opgestuurd naar stichting aap.
die zijn erg blij met opgestuurde mobieltjes.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
++
Rieneke1
12 jaar geleden
minkukel alert! dank voor de plussen :)
je kan even kijken op deze site als iemand een adv. heeft geplaatst en zelf ff adv. plaatsen

http://www.meldplaats.nl/lijst.asp?top=gsm


ik heb een kapotte wildfire hier liggen...als je in twente woont mag je mijn batterij wel lenen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een oplader die erin past? Het werkt meestal bij de meeste mobieltjes als je gewoon hem oplaad dan gaat ie wel aan maar je hebt dan geen batterij! Misschien helpt dat wel! Als je teminste een oplader hebt die erin past!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt geen batterij nodig gewoon klepje erin doen en dat hem jn stop contact doen en misschien gaat ie dan aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee doet het niet... Heb ik al geprobeerd met iemands anders lader!
Gewoon naar de politie brengen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of bel iemand uit de telefoon lijst en zeg dat je een telefoon hebt gevonden en geen idee heeft van wie het is en misschien weet die persoon van wie het is..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je mijn verhaal had gelezen had je gezien dat ik dit gelijk wou proberen maar er geen batterij is, en de simkaart geblokkeerd is. Moeilijk hè lezen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry hoor.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding