Hoe kan ik gebeld worden door een nummer dat niet bestaat? Als ik probeer terug te bellen geeft een vrouwenstem aan dat het nummer niet in gebruik is

Het gaat om dit nummer.
+319302476791
Oftewel

Wat is hier de mogelijke verklaring voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

buitenlands nummer. Kreeg van de week ook telefoontje dat ik vooral op toets 9 moest drukken want ik zou een prijs gewonnen hebben. Was een engelstalige mevrouw, die heel verdrietig was dat ik de tijd om te drukken liet verlopen(wilde weten wat er dan zou gebeuren) en toen de verbinding verbrak.
Dus geen moeite meer doen om dat nr te zoeken, lukt toch niet, waarschijnlijk wisselen ze vaker van nummer dan ik van schoenen
11 jaar geleden
anneliez
11 jaar geleden
juist