Welk abonnement is het goedkoopst? Ik wil bellen/sms'en en internetten?

Ik wil graag ong 50 belminuten en 100/150 sms'jes, en hoeveel internet zou ik moeten hebben, op school en thuis zit ik op wifi. Ik heb een iPhone 3gs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Bliek is volgens mij de goedkoopste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,
je hebt de iPhone dus al, dus lijkt me dat je een Simonly kan nemen. ik zit zelf bij telfort omdat daar over het algemeen snelste 3G internet is. Als je naar de link hieronder gaat kan je aangeven wat je wilt. ik zou:

Je kan zelf kiezen of je een 1jarig of 2 jarig simonly abbonement afsluit. het verschilt maar 50
200MB internet als je op school en thuis ook al wifi hebt heb je hem eigenlijk alleen echt buiten nodig heb.
Daarna een sms-bundel van 100 SMS'jes.
Als volgt 75 belminuten, dat is de weinigste belbundel.
daarna moet je aankruisen of je een standaart sim wilt of een micro simkaart. Als je iederdaad een iPhone heb, moet je een mirco simkaart aanvragen.

Hoop dat ik je zo beetje verder heb gevolgen