Welke gsm heeft een goede batterijduur?

Ik heb nu een samsung corby en die gaat ruim een maand mee. Zeer goed! Maar ik kan niet aan het aanraakscherm wennen.

Mijn vorige telefoon was een Nokia 6300, maar die moest ik elke dag opladen. Over het toestel op zich was ik wel tevreden.

Welke telefoon zonder touchscreen, maar met een camera, mp3-functie, radio, en het liefst wifi (maar dat had mijn nokia niet) heeft een batterij die meerdere weken meegaat in standby-modus? Fabrikanten geven het allemaal nogal rooskleurig op...

Toegevoegd na 57 minuten:
Het liefst een bar-phone zonder qwerty-toetsenbord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ik vind dat als je de iPhone niet teveel gebruikt dat doe echt heel goed is, ze zijden dat ze iPhone 4s een korte batterij duur had maar dat is niet waar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder touchscreen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh haha :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
enne... wat is 'heel goed'?
Vraagsteller heeft het over meerdere weken, en dat haalt een iPhone niet, zelf als hij 'uit' staat.
je kan kijken bij sonyericsson die hebben erg goede batterijen en er is ook keus zoals je aangeeft zonder touchscreen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De K800i of 850i lijkt me wel mooi. Weet je hoe die batterij is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die zijn allebij erg goed en de standby tijd is ook best lang ongeveer een week bij veel gebruik en bij weinig gebruik 2 a 4 weken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klinkt goed, strontje. Ik laat hem vaak in mijn jaszak zitten en als hij dan na een paar weken nog werkt is het goed. Ik gebruik mijn telefoon nauwelijks, dus als hij in stand-by maar heel zuinig is, is het al goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan mangowolk en jup sony ericsson heb gewoon een goede batterij staan ze ook om bekend
Misschien een blackberry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
opzich kan een BB prima! maar dan vooral omdat er zoveel storingen zijn en hierdoor zal je telefoon bijna niks verbruiken dus goede batterijduur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige zonder touchscreen of qwerty die ik vind is de pearl 9105, en die heeft geen radio.