Heeft iemand enig idee hoe je roaming of internetgebruik uitschakelt op een samsung gt-s5230? Ik heb de hele handleiding doorgespit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken > pakketgegevens gebruiken uitvinken. Je hebt nu mobiel internet (3g) uitgezet.

Overigens roaming als dat aanstaat kan je dan ook gelijk uitvinken.

Toegevoegd na 9 minuten:
Het kan trouwens ook door de uit knop kort ingedrukt (zodat ie op schermbeveiliging gaat, hoe je je telefoon opent en uitzet) te houden. 1 lange seconde ingedrukt houden en je ziet een paar opties en dan kan je gegevensnetwerk uitschakelen (3g, mobiel internet) maar ook weer inschakelen. Bij de meeste smartphones met touchscreen van samsung (en vast ook een hoop andere telefoons) is dit mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet het niet van een samsung zelf, maar bij een Android kan je het via Instellingen Menu. Je kan daar de opties 2G en 3G en roaming vliegtuigmodes inschakelen of uitdoen

Toegevoegd na 20 seconden:
Asus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De GT-S5230 is naar mijn weten geen Android telefoon maar eentje met een samsung besturingssysteem. Net als de Corby. Maar goed. Ik heb net de Corby voor mijn zoon gekocht en daar heb ik van het weekend internet uitgezet.
Je kan ergens bij Instellingen-Verbindingen de internet verbindingen beheren. Daar staat dan onder andere MMS en Internet. Ik heb daar een nieuwe verbinding ingesteld zonder waarden. Je kan dan bij de instellingen voor de browser deze verbinding kiezen en je zal dan nooit verbinding maken met internet.
Omdat ik de telefoon niet bij me heb weet ik de menupunten niet precies maar je vind ze heel gemakkelijk onder het instellingen menupunt.