Als ik mijn galaxy s 2 met 55 procent uit zet en na een uur weer  aanzet dan is mijn batterij 14 procent en dus bijna leeg Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Dan heb je een proces draaien dat veel van je galaxy vraagt. Of bijvoorbeeld locatiebepaling gebruikt. Dat kost ook veel stroom.

Op mijn HTC was WhatsApp de oorzaak van heel snel een lege (en warme) batterij.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
apart.
Locatie bepaling, terwijl het toestel uit staat?
walter
11 jaar geleden
Ik ga ervanuit dat hij standby bedoelt :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik bedoel helemaal der uit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
^Oeps spelfoutje bedoel helemaal uit^
Ga naar systeeminstellingen - Accu. Daar kun je zien welk proces het meeste van je accu gebruikt.

Toegevoegd na 31 minuten:
Ik ga ervan uit dat je al ICS op je telefoon hebt.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer een toestel uitstaat gebruikt ie geen enkel proces meer?
bamibal
11 jaar geleden
Het is maar net wat je onder "uit" verstaat. Als je gewoon op de uitknop drukt, blijven er processen doorlopen. Als je hem volledig uitschakelt uiteraard niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee het klopt dat uit is uit. Maar vaak denken mensen dat als het scherm uit staat dat ze hem uit hebben gezet.
bamibal
11 jaar geleden
Inderdaad, dat was wat ik wilde zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb meteen ics launcher gedownload, en hoop dat het probleem nu opgelost is
Maar heb met ics wel het probleem dat mijn berichten icoon het niet doet.
Ik had op mijn Galaxy 1 ook het probleem dat de accu te snel leeg raakte. Bij mij lag het niet aan een app die veel stroom verbruikte, maar aan de Android-versie. Nadat ik de firmware had ge-upgrade naar versie 2.3.6 was het probleem opgelost.