Waar zou je een goedkope mobiel prepaid kunnen kopen en daarna en goedkoop internet abonnement afsluiten ?

En werkt deze combinatie dan, prepaid telefoon en aparte abonnement voor internet. Ik bel niet veel, maar wil wel met mobiel op internet kunnen om te emailen/twitteren enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Als je nu een blackberry koopt met vodafone prepaid zit er gratis internet op tot 30 juni
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In veel winkels kun je goedkoop een mobieltje kopen, maar waarom zou je én een prepaid, én een abonnement afsluiten? Het toestel wat je bij een prepaidje krijgt is te slecht om mee te internetten... Je kunt beter gewoon een los toestel kopen, en een sim-only abonnement afsluiten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Bjorn10;

Op de site van United Consumers vind je vaak scherpe aanbiedingen van de meeste grote providers.