Waar kan ik de ringtone (da pacem cordium') downloaden zonder abonnement?

Ik wil best eenmalig een redelijk bedrag betalen, maar geen abonnement afsluiten dat me meteen 6 euro kost...

En het moet natuurlijk wel een site zijn waar deze ringtone op staat! Tot nu toe heb ik alleen zulke sites gevonden waarbij je een abonnement moet afsluiten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Je kan hem van mij downloaden! Ik heb hem namelijk staan op mijn account van Ranktones. Is gratis te downloaden, ook andere ringtones. Zie de bron, ik weet niet of dit degene is die je bedoeld.

Toegevoegd na 2 dagen:
Sorry! de bron was fout, nu is hij goed, ik heb het veranderd..;-) Je moet je wel registreren, maar alles is gratis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hier een lijst waar dat allemaal zou kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, helaas! Deze link verwijst ook weer door naar jamba.nl (via ringtonematcher.com), waar ik verplicht ben een abonnement te nemen.