wat krijg je nu daadwerkelijk aan sms'jes en bel minuten als je een smart plus 100 abonnement koopt bij T-mobile?

Ik snap nooit wat van de uitleg die providers geven over het aantal sms'jes en bel minuten? zou iemand dit mij helder kunnen uitleggen, zonder verkooppraatjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je krijgt 100 sms OF belminuten. Dus bijv 50/50 of 30/70 ofzo. Ligt aan jou verbruik.

Verder is er nog internet in deze bundel. Kijk even in bijgevoegde link.

Tip voor als het je nog niet helemaal duidelijk is: zoek bij google op 'T-mobile smart plus 100'.
Dan krijg je diverse links die uitleg geven.