lg km900 software update gedaan: resultaat=nu onbruikbaar wegens verkeerde versie....krijg m niet meer aan de praat! Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Naar lg opsturen als je garantie hebt of naar een lokale gsm winkel toe die dit voor een kleine bedrag klaar maakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opnieuw een software update doen. Misschien staat er op de site van lg zelf meer informatie over wat je moet doen. Want als het door de update komt, dan hebben er waarschijnlijk meer mensen last van...