Welke aan bieder heeft het goedkoopste 3 in 1 pakket ?(televisie, internet en telefoon)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Afhankelijk wie er in jouw regio de provider is (Ziggo, UPC, KPN) en hoe veel waarde je hecht aan snelheid en / of bellen.
ADSL heeft het grote nadeel dat je dicht bij de centrale moet zitten wil je je volledige snelheid hebben. Buiten dat is het belangrijk om je TV wensen te weten en je belgedrag. Kabel heeft doorgaans minder last van storingen, maar ook dit is weer provider afhankelijk. Wat ik wél weet is dat KPN vandaag de tarieven omhoog gooit en heb zelf voor bijna alle telecom providers gewerkt, zowel kabel als ADSL als ICT specialist. Wil je digitale TV? Onbeperkt vaste nummers bellen? óf zit je de hele dag op internet? Als je dat wat specifieker kunt maken en weet welke aanbieders er in jouw plaats dienst doen, kan ik je wellicht beter advies geven. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik baal er zo van dat ik in een dorp woon waar ze maar 1 mogelijk aanbieder hebben van een totaal pakket: Ziggo.. Pfffff..

Andere antwoorden (3)

Telenet volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De goedkoopste pakketen:
Tele2: Eerste 6 maanden 20 euro en dan 40 euro p-m.
KPN: Eerste 3 maanden 30 euro en dan 45 euro p-m.
UPC: Eerste 6 maanden 36 euro en dan 46 euro p-m.

Toegevoegd na 7 minuten:
Via http://www.totaalwijzer.nl/ kun je kijken hoeveel de jaarlijkse kosten bedragen. Op nummer 1 staat Tele2 (Goedkoopste & Snelste Internet!).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tele2 is wel de goedkoopste maar zeker niet de snelste. Dat is (in dit rijtje) UPC, want dat is de enige die glasvezel internet aanbiedt (UPC noemt het Fiber Power).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bij de linkje van totaalwijzer kijkt zie je bij de voorpagina een lijstje met de kosten en pakketinhoud per provider! Dit krijg je bij: UPC: UPC Alles-in-1 Voordeelpakket - 25 Mb/s - 1,5 Mb/s
Tele2: Tele2 TV, Internet en Bellen - 50 Mb/s - 5 Mb/s Als het goed is krijg je bij de Pakketje waar ik over praat geen glasvezel internet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UPC heeft glasvezel van hoofd station hier in Nederland, tot een hoofd station in een woonwijk. Vanaf daar is het coax. Maar het lijkt mij logisch dat elke provider dit heeft...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(Beiden, excuses voor de late reactie) @modriouch,
Ik heb 50 Mb, en dat is Fiber Power. Ik weet niet of het 25 Mb-pakket dat ook is. @Ytje,
Gek genoeg heeft nog niet iedere provider glasvezel. Ik heb bijv. vrienden in (een klein dorp in) Midden-Limburg en die zijn nog steeds aangewezen op adsl.
UPC zeker, kijk maar op www.overstapservice.net digitaal tv 50MB internet en bellen voor 36 euro p/m