heb sinds eergister een samsung galaxy s2 en krijg nou mijn mobiel internet niet aan hoe doe ik dit?

Toegevoegd na 2 uur:
als hij dan zegt bijv: staat al aangevinkt, maar als ik bijv een mobiele provider moet kiezen laat mijn sim kaart alleen kpn toe, maar dan heb ik nog geen 3G

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Beste, Zoals Wow aangeeft, kun je op deze manier de dataverbinding inschakelen. Let wel dat die geld kost wanneer je geen data-abonnement hebt afgesloten. Tevens is het mogelijk dat jouw dataverbinding een HSDPA-verbinding is in plaats van een 3G-verbinding. In dit geval zul je een H in de bovenbalk zien staan wanneer de dataverbinding actief is (in plaats van 3G). Indien je zowel geen 3G als geen H ziet staan terwijl het datapakket wel staat ingesteld, adviseren wij jou om contact op te nemen met jouw provider om te controleren of bij hen jouw SIM-instellingen goed staan ingesteld. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Instellingen, verbindingen , draadlos en netwerken. En dan aanzetten. Zeg ik even snel uit mijn hoofd

Instellingen - draadloos en netwerk - mobiele netwerken - paketgegevens aanvinken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100