Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vraagje over de internet bloxx van vodafone ..

Ik heb thuis gewoon Wi-Fi dus dan staat mobiele data uit en Wi-Fi aan maar als ik dan een smartphone internet bloxx koop en ben niet thuis en zet de mobiele data aan en de Wi-Fi uit gaat het dan automatisch van me bloxx af ? Heb trouwens een iPhone 3GS

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
507
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel dat die dan de minuten die ik internet buiten huis automatisch van me bloxx af haalt ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je van internet en andere datadiensten gebruik maakt terwijl je wifi uit staat of niet verbonden is, dan gaat het via Vodafone en betaal je ervoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bloxx is onbeperkt internetten voor een tientje, dus in de kosten maakt het niets uit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet helemaal onbeperkt. Je hebt dan 1GB voor 10 euro. Ga je er overheen betaal je niet de 30 ct per 10 MB, maar kost het automatisch weer 10 euro en krijg je weer 1 GB erbij
Zodra je niet via wifi verbonden bent gaat het van je blox databundel af inderdaad zodra je gebruik maakt van het internet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kost je niks je Blox mb gaan pas afnemen als je het net op gaat let er dus wel op dat je internet uit staat als je je gsm niet gebruikt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding