Welke smartphone-abonnement?

Ik ben opzoek naar smartphone met een abonnement erbij. Ik heb alleen niet echt een idee welke smartphone ik moet nemen en welk abonnement ik er nou bij moet nemen.
Hij moet aan deze functies voldoen:
- Qwerty toetsenbord eventueel ook touchscreen maar niet alleen touchscreen
-Ik wil er graag mee kunnen whatzappen dus dat moet die ondersteunen
- Qua abonnement betreft wil ik een abonnement met onbeperkt internet, en met wat bel/sms minuten maar hiervan niet al te veel.
- 1 jarig abonnement eventueel 2 jarig.
- gratis mobiel

Kan iemand mij misschien een mobiel/abonnement aanbevelen naar eigen mening of qua eigen gebruik.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Je hebt gelukkig niet veel eisen ;)
Je zou is kunnen kijken naar een Black Berry Torch, deze heeft touch maar ook gewoon toetsjes.
Onbeperkt internet wordt door geen enkele aanbieder meer aangeboden, maar bij normaal internet gebruik (dus niet de hele dag uitzending gemist of youtube op 3G) is het aantal MB wat mobiele providers aanbieden voldoende.
Ikzelf heb T-mobile en ben hier erg tevreden over.
Wat belminuten zou je zelf even moeten kijken wat realistisch is voor jou, dat kan een ander niet voor je zeggen.
Ik had zelf altijd 500 minuten nodig en nu ik Tmobile family heb gebruik ik er nog maar 150 per maand,
In je Tmobile family kan je 5 mensen zetten met wie je dan obeperkt kan bellen voor 10eu per maand.

Succes met het uitzoeken wat het best bij je past.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blackberry torch is een schuif telefoon, wanneer je hem uitschuift heb je een qwerty toetsenbord.
Google hem maar is.
Zie onderstaande link alle telefoons met abonnement die een fysiek toetsenbord hebben en gratis met abonnement zijn. Op kiesmobiel.nl kun je jouw eisen (belminuten, internet, sms) invoeren om tot een keuze te komen.
Onbeperkt internet is helaas niet meer van deze tijd. De providers bieden deze bundels niet meer aan, en als ze dit wel doen is het geen echt onbeperkt internet, maar zit er een fair use policy op. Dit betekent dat als je zoveel keer meer dan het gemiddelde aan data verbruikt dat je snelheid wordt teruggebarcht tot heel erg traag mobiel internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien is dit een goed abonnoment voor je het is alleen wel 2 jaar lang http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/htc-wildfire-S-Black-belsms25-int.asp en anders staan er nog veel meer op feze site.

En op www.dealdirect.nl staan er ook alleen die hebben meestal geen onbeperkt internet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry voor de eerste ik had niet gelezen dat qwertyy toetsenbord wou maar je kan wel even op die site kijken want er staan ook blackberry s en andere mobiels met een qwert toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet zoeken naar een mooie telefoon, niet een mooi abonnement! Wat dacht je van een HTC Desire Z?

http://www.htc.com/nl/smartphones/

Als je af wilt stappen van je Qwerty toetsenbord eis dan is er nog veel meer! Check ook eens de site van Sony Ericsson:

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones?cc=nl&lc=nl

Als je dan een toestel hebt gekozen dan ga je zoeken naar abonnementen. Bijvoorbeeld, een HTC Desire Z abonnement: http://www.androidabonnement.nl/telefoons/htc/desire-z/

Zie je dat het al begint van €20 p/mnd met een gratis toestel maar dan heb je een 2 jaar contract en 'slechts' 350mb internet, voor €25 zit je al op 1500mb en 1000min/sms.

Mijn punt is dus dat je eerst een telefoon zoekt, dan ga je eens Googelen wat anderen daar van vinden en dan zoek je er een passend abonnement bij!