abbonoment moet verleng, t-mobile flex?

mijn zus haar abbonoment moet verlengd worden maar ze heeft een flex abonoment maar dit abbonoment bestaat niet meer....wat nu, wat kan ze nu?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er staan genoeg abbo's op de site. Ik heb net van de week ook mijn flex abbo omgezet. Gewoon even rustig alles doorkijken en online bestellen. Als je er niet uitkomt of meer info wilt, kun je ze ook gewoon bellen. Nummer staat ook op site. Suc6. Toegevoegd na 1 minuut: En voor de taalpuristen onder ons: abonnement of abo's.

Bronnen:
www.t-mobile.nl

Ga niet je abonnement verlengen! Ga over op een sim-only abonnement, dat is veel goedkoper. Of neem toch een abonnement maar dan wel met een gratis telefoontje!

Zij kan nu gebruik gaan maken van het "relax-abonnement" is gewoon van naam veranderd. Dit type kun je zelf bepalen wat voor jou- de gebruiker- het meest voor de hand ligt . Vaak bellen,veel sms 'en etc. Heel vaak kun je daar een fijne smartphone "gratis" bij krijgen ,al moet je dat gratis niet al te letterlijk nemen,want die betaal je uiteindelijk ( ongemerkt ) tóch gewoon zélf ! Groet:Zoekertje

Kijken naar wat ze maandelijks verbruikt en daar een nieuw passend abbootje bij vinden. Is niet al te moeilijk hoor.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100