abbonoment moet verleng, t-mobile flex?

mijn zus haar abbonoment moet verlengd worden maar ze heeft een flex abonoment maar dit abbonoment bestaat niet meer....wat nu, wat kan ze nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Er staan genoeg abbo's op de site. Ik heb net van de week ook mijn flex abbo omgezet. Gewoon even rustig alles doorkijken en online bestellen. Als je er niet uitkomt of meer info wilt, kun je ze ook gewoon bellen. Nummer staat ook op site. Suc6.

Toegevoegd na 1 minuut:
En voor de taalpuristen onder ons: abonnement of abo's.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft met taalpurisme geen moer te maken. Je moet gewoon woorden op de juiste manier schrijven en als je niet weet hoe ze te schrijven, zijn er tal van mogelijkheden dat op te zoeken.
MissBiggie
13 jaar geleden
Zeg, begin ff niet tegen mij ... ik ben er niet mee begonnen ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK heb het niet tegen jou,ik reageer op je laatste zin. Ook ik weet soms de juiste spelling van een woord niet en dan type ik het in op google en als het dan fout is, dan reageert google met : Bedoelde u soms... En dat had de vraagsteller ook kunnen doen.
MissBiggie
13 jaar geleden
Ah, bedoel je het zo. Sorry :(
Ga niet je abonnement verlengen! Ga over op een sim-only abonnement, dat is veel goedkoper. Of neem toch een abonnement maar dan wel met een gratis telefoontje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zij kan nu gebruik gaan maken van het "relax-abonnement" is gewoon van naam veranderd. Dit type kun je zelf bepalen wat voor jou- de gebruiker- het meest voor de hand ligt . Vaak bellen,veel sms 'en etc.
Heel vaak kun je daar een fijne smartphone "gratis" bij krijgen ,al moet je dat gratis niet al te letterlijk nemen,want die betaal je uiteindelijk ( ongemerkt ) tóch gewoon zélf !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijken naar wat ze maandelijks verbruikt en daar een nieuw passend abbootje bij vinden. Is niet al te moeilijk hoor.