Wat kun je nou met de Gratis versie van Spotify op de iPhone?

Titel zegt het al, aangezien ik niet snap wat je kunt doen aangezien Ik premium moet zijn Op IETS te kunnen doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

je moet premium hebben om mobiel naar spotify te kunnen luisteren, 5 euro per maand als je alleen unlimited op je thuis computer wil luisteren en 10 euro per maand als je het ook op smartphones wil hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De app is gratis te downloaden maar om 'm te gebruiken moet je het premium abonnement van 9,95 euro per maand hebben. Overigens vind ik het echt een aanrader, het werkt zeer soepel en je hebt gewoon bijna alle muziek die je maar kunt bedenken overal beschikbaar. En als je naar het buitenland gaat kun je afspeellijsten offline beschikbaar maken waardoor je toch muziek kunt luisteren zonder internetverbinding. Ideaal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De app is standaard gratis, alleen heb je wel een abonnement nodig dat niet gratis te verkrijgen is.