kan je ebooks lezen op je mobiel?

ik wil graag op mijn mobiel (samsung diva s7070) ebooks lezen, omdat ik geen ereader mag, maar kan dat wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
4.7K

Antwoorden (4)

Ja, mits ze in een PDF-format aangeleverd worden:

http://www.planetpdf.com/free_pdf_ebooks.asp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja hoor. je kan gewoon een ereader app downloaden. Dan kun je pdf en epub bestanden lezen. dit zijn de twee meest gangbare bestanden voor Eboeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jazeker kan dit! Er bestaan zelfs apps en een soort app stores voor! Zelf gebruik ik Aldiko, te vinden in de google play store
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat gaat redelijk goed. Ik gebruik hiervoor de e-reader app Aldiko. Een nadeel is dat je schermpje relatief klein is dat je dus vaak de pagina 'om moet slaan'. Maar als je daaraan gewend bent, is het geen probleem. Ik heb zo tijdens de vakantie de hele Millennium-trilogie gelezen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als je niet in fel licht zit, en je zet je helderheid van het beeldscherm laag, gaat je accu ook lang mee.