wat is er nieuw/veranderd aan de Iphone 5 vergeleken met de Iphone 4s?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb gehoord dat er heel weinig veranderd is, hij zou alleen iets langer zijn en een aluminium achterkant hebben ofzo. Niet zo gek ook, op een gegeven moment moet de inspiratie voor nieuwe functies toch op zijn

Antwoorden (6)

Langer, dunner en de hardware is verandert om het grafisch sneller, mooier en beter te laten werken. De interface zelf (gebruikerservaring) weinig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van alles:

Nieuw design van glas en aluminium
Langer 4″ display
Retina display
18% dunner dan iPhone 4S
20% lichter dan iPhone 4S
Verbeterde batterij
Camera met panorama functie
Snellere (A6) processor
Verbeterde audio
Kleinere dock-connector
Vernieuwde accessoires

Voor de uitgebreide uitelg:

http://iphone5.nl/nieuws/apple-heeft-iphone-5-gepresenteerd/#retina
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de onderstaande link staat alles.
Die had jij ook kunnen vinden alsje " verschillen iphone 4s en 5" had gegoogled
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uitgebreide uitleg van de verschillen tussen de iPhone 4S en de nieuwe iPhone 5: http://www.mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/component/content/article/90-iphone-5-in-vergelijking-met-iphone-4s

Over het algemeen wordt de iPhone 5 niet als een hele grote verbetering gezien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apple is helaas nog niet zo ver dat ze vertellen wat de A6 chipset inhoudt. Gezien de heftige concurrentie en het feit dat anderen dit wel laten weten, ben ik zelf bang voor een teleurstelling. We hebben op de redactie even alle feiten bij elkaar gezocht en op onderstaande link de toestellen naast elkaar gezet. Daarnaast hebben we er ook nog even de Galaxy S III van Samsung bij gezet. Gewoon omdat het kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
groter scherm (4"), hoger resolutie, beter cpu (A6), meer geheugen (1GB)