Kan ik met mijn abbonement (300 minuten) bellen naar het buitenland terwijl het van de minuten afgaat. en niet buiten de bundel om?

Een vriend is nu momenteel in Spanje voor een tijdje en ik vroeg me af of ik ook met mijn abbonement kan bellen naar het buitenland zonder dat ik aparte kosten krijg. Dat ik bijvoorbeeld als ik 20 minuten met hem bel dat het van de maandelijkse 300 minuten afgaat en ik uiteindelijk 280 minuten overhoud.

Verdere informatie;
Heb een iSmart abbonement met 300 minuten bij Telfort.

alvast bedankt -xx.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Als je hem op zijn mobiel belt gaat het van je bundel af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okee, dus van de minuten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog bedankt he
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anytime.
De buitenlandkosten moet hij betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, dat ik het vraag.. Snap het niet.. Laatst was mijn ex in Duitsland, ik ben 52,- kwijt ongeveer en ik had nog gewoon belminuten, hoe zit dit dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je hem op een vaste lijn gebeld, dan moet je betalen.
Bel je met jouw mobiel in nl naar zijn mobiel in dtslnd, dan betaal jij gewoon met je belminuten tot de grens. De rest moet hij betalen. Dat is zo geregeld, want als je niet weet dat iemand in het buitenland zit dan krijg je onverwachts een dikke rekening.
Bel je een naar een vaste lijn dan gaat dat niet van je bundel en moet je bijbetalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo, dan heb ik me daar heel erg in vergist! Bedankt Martine!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(plusje is van mij)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okee, dan nemen we een voorbeeld.
stel dat diegene niets heeft op zijn/haar mobiel aan belminuten en/of beltegoed. Wie betaald dan dat gedeelte 'over de grens' ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan dénk ik dat hij niet bereikbaar is en dat een telefoonstem je dat meedeelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd, dan krijg je de Voicemail :).
Naar het buitenland bellen als je zelf gewoon in nederland bent kost niks extra's. Je zal gewoon je 20 min. verliezen en zoals je zelf als zegt 280 min. Over houden. Als je zelf in het buitenland zou zitten zou het niet van je abonnement afgaan maar zou het appart zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, je betaald veel meer. omdat je buiten je bundel bent. het is verstandig om naar de site van je provider te gaan en je tarief veranderen. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan je wat meer vertellen? tarief veranderen..
Alles hangt er van af of hij een Nederlandse mobiel gebruikt, of jij naar een Spaans vast nummer belt.
Bel je naar een NL mobiel betaal je gewoon de prijs die jij ook zou betalen als hij hier was en gaat het van je bundel af.
Bel je met een Spaans nummer dan is het veel duurder en wordt het apart gefactureerd.

Toegevoegd na 42 seconden:
Als hij met zijn mobiel belet , betaalt hij wel 20 min internationale verbinding.

Toegevoegd na 1 minuut:
belet = belt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow dankjewel.
ja nu heb ik verheldering, hij heeft een spaans nummer (+34)..
hmm, ik weet genoeg dankje