hoe zet ik gratis muziek op mijn mobiel ?

ik heb een LG C360
maar ik heb geen snoertje voor de computer bij het pakket van mijn mobiel gekregen.
hoe kan ik zonder dat snoertje muziek op mijn mobiel zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
3.5K

Antwoorden (3)

Met een micro SD kaartje, mits je die hebt. Vervolgens heb je een aangepaste usb nodig waar je dit kaartje in kan steken.

P.S. SD kaartje is in heleboel winkels te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij 4shared kun je gratis via je computer downloaden en dan komt het bij je bestanden te staan je kan dan via je snoer kopiëren en plakken naar je telefoon...

Als je internet op je mobiel hebt kun je bij google zoeken via je telefoon tubidy die download van internet rechtstreeks naar je telefoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt gewoon op je mobiel op internet en dat naar de url: www.4shared.com of www.mp3skull.com dan klik je op het liedje die je wilt downloaden en dan word hij automatisch in je geheugen gezet.