Waar kan ik aan de onderdelen van een iphone 4 komen om hem zelf te repareren?

Ik heb een iphone 4 met kapot glas ( voorkant )
Waar kan het glas en het plakband en die spatel kopen om het scherm te vervangen ?

Iemand enig idee graag niet boven de 50 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan het je niet aanraden om het zelf te doen. Beter zelfs, bepaalde onderdelen mag je niet eens met de hand aanraken omdat ze dan stuk gaan door het vet aan je vingers!

Het beste antwoord

Het blijft een dure grap met Apple, als je officiele onderdelen wilt hebben:

http://www.ifixyouri.com/23-iphone-repair-kit

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier is er een onder de 50 euro, complete kit:

http://www.iphoneusbkabel.nl/iphone/iphone-4-glas.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

doe je dit, dan vervalt je garantie.
en het is geen glas, maar touchpad.
als je geen verstand hebt van techniek, zou ik het zeker niet doen.
maar zoek gewoon op google naar iphone 4 touchpad en dan heb je veel resultaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kost je € 135 -gezien op MP - hij werkt rond Baarn en rond Beverwijk zit zijn collega het sijn puur hobbyisten maar zeer ervaren met originele Apple onderdelen - klaar terwijl u wacht
Bronnen: