Kan ik met mijn blackberry prepaid alleen ping betalen?

dus zonder internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Niet, want voor Ping heb je namelijk Internet nodig.

'Gratis pingen
kun je alleen met een BlackBerry abonnement. Je verbruikt met pingen ook data, net als met surfen en e-mailen op je mobiele telefoon. Maar omdat je met een BlackBerry telefoon een Blackberry abonnement afsluit waarin dataverbruik is meegenomen, betaal je binnen Nederland niks extra’s voor pingen. In het buitenland is pingen niet gratis. Je hebt altijd een BlackBerry abonnement nodig om te kunnen pingen.'

http://www.kpn.com/prive/service/meer-weten-over/informatie-mobiel-bellen/Pingen-Blackberry.htm

Je zal dus een Blackberry abonnement moeten afsluiten om te kunnen pingen, andere mogelijkheden zijn er niet zoals alleen betalen voor ping.

Toegevoegd na 34 seconden:
Niet is nee!