Hoe kan ik voorkomen dat ik met mijn Galaxy Mini "per ongeluk" op het internet kom?

Ik wil hoe dan ook mijn Internettoegang blokkeren omdat me dat veel te veel geld kost en ik het niet nuttig vind.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kan het uitzetten. Instellingen -> draadloos en netwerken -> mobiele netwerken. Daar pakketgegevens & roaming allebei uitzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt het programma APNSwitch downloaden en installeren. hiermee kun je je verbinding uitzetten. Werkt prima ook als je bijv. naar het buitenland gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast de eerder genoemde antwoorden kan je ook via je Provider een blokkade laten plaatsen. Let wel op! Dit is niet altijd kosteloos, maar informeren kan geen kwaad. Bel daarom op werkdagen naar de Klantenservice