Ik woon in Duitsland en we gaan ook meestal op vakantie in Duitsland.Welke gsm is voor mij geschikt?

Ik wil graag een abonnement met internet en ik ewil ook graag Whatsapp kunnen downloaden.Verder wil ik graag de mobiel op mijn laptop aan kunnen sluiten.Wat kan ik het beste doen, Nederlands of Duits abonnement?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

uhmm.. dus eigenlijk leeft je het meeste in duitsland. Heb je nederlandse vrienden, kom je eigenlijk uit nederland? Als je gewoon in duitsland woont, bijna niet appt met Nederland, kan je altijd het beste een Duits abonnement. Maar als je af en toe naar nederland wilt appen, had ik dit niet gedaan. Appen over de grens kost best veel geld.

dus had gewoon een duits abbo genomen en dan maar mailen naar nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt gewoon bij Vodafone DE een abonnement afsluiten met een internet abonnement. Whatsapp gaat via Gprs of 3g, dus als je meer in Duitsland bent is dat goedkoper. Berichten die je via Whatsapp van DE naar NL stuurt zijn net zo duur als van NL naar NL. Dat komt omdat Whatsapp berichten nl gratis zijn, in tegenstelling tot SMS berichten. Wel betaal je voor het gebruik van Gprs of 3G