Ik heb een Iphone 4S met een abonoment besteld via de telefoon, hoe lang duurt het tegenwoordig tot de postbode langs komt om het te bezorgen?

Ik kreeg een mail waarbij er stond dat het in behandeling is.
Dus hoe lang moet ik nog wachten voordat het voor mijn deur bezorgd word?

Toegevoegd na 11 minuten:
Het is van de bedrijf t-mobile

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

dat hangt af van het bedrijf waar je de telefoon besteld hebt, als zij het opsturen is het vaak de volgende dag al binnen. Dus het ligt eraan wanneer het bedrijf de telefoon opstuurt.

Toegevoegd na 12 minuten:
ik heb ook eens een telefoon besteld bij t-mobile, volgens mij waren ze er binnen een week, je krijgt dan de avond van te voren een smsje hoe laat ze precies komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kijk op de site welke verzend bedrijf het is en kijk op hun site hoelang het duurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk 2 weken ivm beperkte voorraad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vorig jaar 3 maanden moeten wachten op mn iphone. Heeft te maken wat de voorraad en de levertijd is van de iphone. En de mails die ik toen kreeg stond ook de status in behandeling.