Hoe krijg ik weer een netwerk op mijn Samsung Qwerty?

Had hem een al een tijdje niet meer gebruikt, en nu kan ik niet meer naar mijn beltegoed 'bellen', want dan staat er: Geen netwerken gevonden! hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik weer een netwerk krijg, zo te zien krijg ik dus ook geen sms'jes binnen, had gister mijn ing willen checken en had daarvoor een sms'je naar mijn telefoon voor nodig. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Al geheel uitgezet en weer aan?
Probeer je sim je sim eens in een ander toestel, als die ook niet werkt, ligt het aan je sim kaart.