Ik kan niet bellen, niet smsen én ik heb geen internet, hoe kan dit?

Als ik thuis ben, ik heb internet van Ziggo, heb ik alleen internet op mijn laptop (draadloze verbinding), en als ik thuis ben kan ik niet bellen, niet smsen en heb ik geen wifi of internet op m'n telefoon. Zodra ik buiten ben kan ik weer bellen ect. Ik vind dit zo gek.. Als ik dan op m'n werk ben waar ze ook ziggo hebben kan ik weer niet bellen en smsen en wifi, ik heb wél overal bereik, alle streepjes zijn vol. Als ik bij mijn moeder ben die ook ziggo heeft kan ik dit alles wel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

ik denk dat je wifi niet goed is ingesteld op je phone ?

je zeg ik heb wel internet draadloos op laptop
dat houdt in met je router en je wifi is niets aan de hand

je gaat naar buiten schakelt hij over op 3 g en heb je wel weer internet etc

op je werk is blijkbaar ook wifi maar ook daar is de code niet goed ?
of het protocol dat je gebruikt ?

Wellicht lukt het je wifi niet om te wisselen van verbinding ?
of verbinding ze niet automatisch als je binnen bereik komt van,....
als het wel bij je moeder lukt dan is dat de enige die je ww goed hebt ingevuld ?
(moet je deze handmatig instellen ?)
thuis kan je de router resetten eventueel een harde reset geven ?
en dan de code ed weer invoeren ?
eventueel kun je wellicht de naam van de oude verbindig verwijderen uit de lijst ?

op je werk tja dat wordt even uitvogelen wat daar mis is ?

maar met je phone is dus verder ook niets mis
er is allen een instelling verkeerd ww protocol wpa wpa 2 ? etc etc

Eventueel een herinstallatie van je phone is wel het laatste wat je kan proberen
maar volgens mij is dat echt niet nodig
capthavoc