Hoe blokkeer ik mijn internet op een Samsung galaxy gio?

Ik kreeg net een bericht aan van 1900 waarin stond dat ik al voor 15 euro had verbruikt aan internet, terwijl ik na die eerste 5 euro alles al had afgezet. Dit gaat uiteindelijk heel veel geld kosten als ik het internet niet kan blokkeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Draadloos en netwerken, gegevensverbinding uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles staat al uit en toch blijft het geld kosten, ik vind trouwens nergens het woord gevensverbinding
Instellingen - Draadloos en netwerk - Mobiele netwerken:
Pakketgegevens gebruiken uitvinken
Roaming uitvinken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar alles staat al uit.. en toch blijft da geld kosten :s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je misschien lange sms-berichten gestuurd? De Galaxy S2 maakt daar een MMS-bericht van! Misschien doet de Gio dat ook? En dan betaal je volgens mij € 0,50 per bericht.