Is er een goede prepaidkaart voor Internet op een smartphone.

Mijn zoon wil spelletjes down maar een abonnement vind ik een beetje link.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je hebt geen speciale SIM-kaart nodig voor 3G (mobiel internet). Je moet alleen iets extra's activeren. Dit kan niet bij alle providers, dus zal je misschien toch een nieuwe SIM-kaart moeten aanschaffen. Bij Vodafone heb je bijvoorbeeld 'Internet BloX.' Je betaald hier €10 per maand voor (je krijgt dan (verschillend per provider) 250 tot 500MB.
--
Op wat voor site wil uw zoon spelletjes downloaden? Ga met uw PC naar de desbetreffende site, download een spel(bestand) en zet dit op de telefoon (telefoon via USB (of via SD-kaart) aansluiten op de PC. Zo zijn er geen datakosten aan verbonden.
--
Wat voor telefoon heeft uw zoon?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vodafone , 14,50 van je bel tegoed laten afschrijven en je hebt 1gb (internetbox) .
Ik heb hem zelf ook en heel erg blij mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank. Goede tip!