iPhone 4 achterkant kapot wat te doen?

Ik heb vanmorgen per ongeluk mijn telefoon laten vallen op straat, nu is de hele achterkant van het glas kapot.. Dus allemaal barsten en stukjes glas uit.. Ik ben verzekerd bij pro assist maar vergoeden zij dit ook? En ik wil hem nu niet weken kwijt zijn als ik hem opstuur, helpt een hoesje erom heen dan ook in eerste instantie??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zulke reacties krijg je natuurlijk ook hier :s

Antwoorden (3)

Als ik op dit forum (bron) kijk ben je ook verzekerd tegen valschade, mits je dan precies dezelfde verzekering hebt. Ook komt dit bericht uit 2008. Je bent je telefoon dan dus wel voor langere tijd kwijt maar je krijgt wel een leentoestel.

Toegevoegd na 9 minuten:
Hmm maar niet verzekerd tegen cosmetische schade? Ik kan de voorwaarden zo niet meteen vinden, maar als je telefoon gewoon nog naar behoren werkt zou het zo kunnen zijn dat je daar niet voor verzekerd bent

Toegevoegd na 10 minuten:
Hmm maar niet verzekerd tegen cosmetische schade? Ik kan de voorwaarden zo niet meteen vinden, maar als je telefoon gewoon nog naar behoren werkt zou het zo kunnen zijn dat je daar niet voor verzekerd bent.

Ook beloofd ProAssist dat je je telefoon binnen 6 weken terug hebt, maar even verder gezocht op het internet lees ik toch dat ProAssist problemen heeft zich hier aan te houden mede door de traagheid van Apple.

Het reserve toestel zou ook nog wel eens een oudje kunnen zijn zonder internet e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van je verzekering weet ik het niet, maar als je er een hoesje om heen doet werkt het gewoon goed. De iphone van mijn vriendin heeft het zelfde als die van jou. Zij heeft er een hoesje om heen en heeft nergens last van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem opstuurt ben je hem waarschijnlijk een tijdje kwijt inderdaad. Ik heb zelf ook gehad dat de achterkant helemaal gebroken was en ben toen zelf naar "de turk" gegaan. Die kunnen het vaak repareren voor slechts een paar tientjes en de kwaliteit is goed. Tenminste, dat is mijn ervaring er mee.